הנשים מביסות את הגברים במשחקים הסלולאריים. איך זה קורה? הנה, התשובה
על פי סקר קצר שערך אתר Flurry בחודש מרץ האחרון, נמצא שנשים נוהגות לבלות זמן רב יותר במשחקים הסלולאריים (ובעיקר במשחקי סימולציה ומשחקי ניהול) וגם להוציא על כך יותר כסף (31 אחוזים יותר מהגברים). נשים נוהגות להיות נאמנות למשחקים, שהן בוחרות בהם, וחוזרות אליהם שוב ושוב. מופתעים מנתונים אלה? גם אנחנו!
העובדה שנשים נוהגות לשמור אמונים למשחקים הסלולאריים שהורידו לטלפון הנייד שלהן ולאפליקציות השונות, ובעיקר בהשוואה לגברים, וגם העובדה שהן מבלות שעות רבות מול המשחקים האלה מפתיעות רבים ולא בכדי. הסקר שביצע האתר בחן באילו משחקים סלולאריים מדובר. האם נשים נוטות לבחור בז'אנר מסוים של משחקים או אפליקציות? ואם כן, מה ניתן ללמוד על כך. לפי תוצאות הסקר נמצא שנשים, ובאופן בולט, נטו לבחור במשחקים הקשורים לסימולציה וגם במשחקים כמו סוליטאר למשל. לעומת זאת, הגברים העבירו את זמנם במשחקי קלפים בטלפון הסלולארי, במשחקים שקשורים לספורט או מלחמה או משחקי פעולה מסוגים שונים.
עובדות האלו, תוצאותיו של הסקר, מהוות בסיס חזק עבור מפרסמים ומידע חשוב שבו הם יכולים להשתמש. בסיס שיכול לסייע להם להגיע, ובאופן מדויק לקהל הלקוחות הרלוונטיים עבורו. כשאנו יודעים שקהל מסוים משתמש בז'אנר כלשהו של משחקים סלולאריים, ובכמות זמן ידועה, ניתן לנצל את הפלטפורמה הזו לפרסום מוצר או שירות, שיכול לעניין את אותו קהל היעד. מכיוון שכולנו כמעט, גברים ונשים כאחד, נוטים לבלות שעות רבות מול הטלפון החכם שלנו ומול האפליקציות והמשחקים השונים, שאנו מתקינים בהם, ניצול הפלטפורמה הזו לצרכי פרסום היא פתרון מצוין, שיכול להניב רווחים גבוהים.
תופעת הנשים שמבלות זמן רב מאד באפליקציות ובמשחקים הסלולאריים, לא נראה שתחלוף מהר כל כך. נהפוך הוא. נראה שמדובר בתופעה שמתחזקת יותר ויותר, ככל שתחום זה מתרחב ומציע לנו אפשרויות רבות ומגוונות.
*התמונות והנתונים המוזכרים במאמר נלקחו מאתר Flurry.